Referentka odbytu/pomocná účtovníčka

Obsadzovaná pozícia          

referent/ka odbytu (pre uchádzača mladšieho ako 25 rokov veku, vedeného v evidencii uchádzačov o zamestnanie najmenej tri mesiace, alebo uchádzača mladšieho ako 29 rokov veku vedeného v evidencii uchádzačov o zamestnanie najmenej šesť mesiacov, ktorí pred prijatím na vytvorené pracovné miesto nikdy nemali pravidelne platené zamestnanie.  (Pravidelne platené zamestnanie je zamestnanie, ktoré trvalo najmenej šesť po sebe nasledujúcich mesiacov.)


Miesto práce

sídlo firmy:  Bratislavská 12,  010 01 Žilina

Práca vhodná pre

absolventa/tku ekonomického smeru


Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

  • administratívne práce a asistencia vedeniu spoločnosti

  • inzercia nadbytočného DHIM a prenájmu volných priestorov

  • zaskladňovanie došlého  tovaru

  • vystavovanie faktúr k hláseniam odberateľov, kontrola zasielania a stavu dodávateľských komisií, odsúhlasovanie skladov komisionárov

  • zasielanie žiadostí o vrátenie tovaru komisionárom a ich dofakturácia  po stanovenom termíne

  • zasielanie hlásení predaja dodávateľom      

  • starostlivosť o pridelených dodávatelov – zasielanie objednávok, aktualizácia               dostupnosti titulov         

Účtovníctvo

  • kontrola došlých dokladov po formálnej a obsahovej stránke, ich stotožnenie so skladovou evidenciou a zaúčtovanie

  • sledovanie splatností a vykonanie a zúčtovanie úhrad došlých tuzemských i zahraničných faktúr

  • správa pohľadávok - zasielanie upomienok, vystavovanie  platobných rozkazov

  • vedenie prevádzky vozidiel     


Podrobná špecifkácia práce            

Ponúkaný plat

700 - 740  € brutto

Pracovná doba

8 00 - 16 30

Termín nástupu

september 2018

Iné výhody

  • dlhodobá perspektíva vo firme s 25 ročnou tradíciou

  • samostatná, širokospektrálna práca v zaujímavom segmente, možnosť odborného rastu

  • neformálne pracovné prostredie (otvorená komunikácia, pragmatické rozhodovanie,  individuálne kompetencie)

  • literatúra za veľkoobchodné ceny

  • príspevok na stravné lístky zo sociálneho fondu

Druh pracovného pomeru

hlavný pracovný pomer na dobu určitú (24 mesiacov)

Informácie o výberovom konaní

  • predpokladaný termín ukončenia výberového konania:  september 2018

  • vybraných uchádzačov budeme kontaktovať s pozvaním na prvé kolo pohovorov

POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA

Vzdelanie

stredoškolské s maturitou - ekonomické zameranie, vysokoškolské 1.stupňa, vysokoškolské 2.stupňa

Znalosti

podvojné účtovníctvo – pokročilý,  jednoduche účtovníctvo - základy

Fakturácia

základy

Počítačové znalosti - používateľ:

Microsoft Excel            – expert (aby ste mohli robiť hromadné úpravy skladových kariet)   

Internet (e-mail, www) - pokročilý     

g-mail        - pokročilý

Microsoft Word            - pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Doplňujúce požiadavky na zamestnanca – osobnostné vlastnosti a zručnosti

systémové myslenie, optimalizácia činností, zodpovednosť, samostatnosť, dôslednosť

samostatné plánovanie a sledovanie termínov

Informácie pre uchádzača

V prípade, že Vás ponuka zaujala, ďakujeme za zaslanie Vášho životopisu.  Zároveň si Vás dovolujeme požiadať o doplnenie informácii, ktoré nie sú obsiahnuté v životopise, do dotazníku na adrese: http://www.inform-za.sk/volne-miesta, nakolko sa domnievame, že  nám pomôžu komplexnešie posúdiť Vaše predpoklady,  požiadavky a očakávania. Uchádzačov budeme kontaktovať telefonicky s pozvaním na

1. kolo osobných pohovorov.  Finalisti sa zúčastnia 2. výberového kola.



online dotazník:

Osobný dotazník pre uchádzača o zamestnanie v spoločnosti Inform


Informácie o spoločnosti

Stručná charakteristika spoločnosti

Knižná distribúcia s 20-ročnou celoslovenskou pôsobnosťou a rastúcim podielom na trhu prevádzkujúca velkoobchodný portál: b2b.inform-za.sk   a e-shop: www.daryzivota.sk  

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Velkoobchod

Adresa:                                                                    

Inform lib, s.r.o., Bratislavská 14, 010 01 Žilina

Kontaktná osoba:  Allan Michna

Tel.: 041/500 11 18-9, O2: 0905 340 230

E-mail: kariera@inform-za.sk