Referentka odbytu/pomocná účtovníčka

Základné informácie:         

Pre uchádzača mladšieho ako 29 rokov, vedeného v evidencii uchádzačov

o zamestnanie najmenej jeden mesiac, ktorý doteraz nebol podporený v rámci projektu "Praxou k zamestnaniu".


Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

  • administratívne práce a asistencia vedeniu spoločnosti

  • inzercia nadbytočného DHIM a prenájmu voľných priestorov

  • zaskladňovanie došlého  tovaru

  • vystavovanie faktúr k hláseniam odberateľov, kontrola zasielania a stavu dodávateľských komisií, odsúhlasovanie skladov komisionárov

  • zasielanie žiadostí o vrátenie tovaru komisionárom a ich dofakturácia  po stanovenom termíne

  • zasielanie hlásení predaja dodávateľom na mesačnej báze

  • starostlivosť o pridelených dodávateľov – zasielanie objednávok, aktualizácia dostupnosti titulov

Účtovníctvo

  • kontrola došlých dokladov po formálnej a obsahovej stránke, ich stotožnenie so skladovou evidenciou a zaúčtovanie

  • kontrola vystavených dokladov a ich následné zaúčtovanie

  • sledovanie splatností a vykonanie a zúčtovanie úhrad došlých tuzemských i zahraničných faktúr

  • správa pohľadávok - zasielanie upomienok, vystavovanie  platobných rozkazov

  • vedenie prevádzky vozidiel, spracovanie cestovných príkazov

  • prvotné spracovanie podkladov na mzdy  

  • evidovanie bankových výpisov na týždennej báze do účtovníctva  

  • evidovanie a účtovanie bločkov do podvojného ale aj jednoduchého účtovníctva

  • vystavovanie pokladničných dokladov vo virtuálnej pokladni a ich účtovanie

             :-) Ak by Vás zaujímala podrobnejšia špecifikácia práce nájdete ju: tu  

Požiadavky na zamestnanca

Vzdelanie

stredoškolské s maturitou - ekonomické zameranie, vysokoškolské 1.stupňa, vysokoškolské 2.stupňa

Znalosti

podvojné účtovníctvo: pokročilý,  jednoduché účtovníctvo - základy

fakturácia - pokročilý

Počítačové znalosti - používateľ:

Microsoft Excel            – expert (aby ste mohli robiť hromadné úpravy skladových kariet)   

internet (e-mail, www) - pokročilý     

g-mail        - pokročilý

Microsoft Word            - pokročilý

účtovný program MRP - výhodou

Pozícia je vhodná pre absolventa

Doplňujúce požiadavky na zamestnanca – osobnostné vlastnosti a zručnosti

systémové myslenie, optimalizácia činností, zodpovednosť, samostatnosť, dôslednosť

samostatné plánovanie a sledovanie termínov


Ponúkaný plat

770,-  € - 1100,- brutto

Pracovná doba

8 00 - 16 30

Predpokladaný termín nástupumarec 2020

Miesto práce

sídlo firmy:  Bratislavská 12,  010 01 Žilina

Iné výhody

  • dlhodobá perspektíva vo firme s 25 ročnou tradíciou

  • samostatná, širokospektrálna práca v zaujímavom segmente, možnosť odborného rastu

  • neformálne pracovné prostredie (otvorená komunikácia, pragmatické rozhodovanie,  individuálne kompetencie)

  • literatúra za veľkoobchodné ceny

  • stravné lístky v hodnote 4,80 € + príspevok zo sociálneho fondu

  • po ukončení skúšobnej lehoty mesačný príspevok na doplnkové dôchodkové pripoistenie

  • darček k pracovnému výročiu
  • dobrá dostupnosť (10 min. peši od vlakovej stanice), pre motoristov vyhradený parkovací box :-)

Druh pracovného pomeru

hlavný pracovný pomer na dobu určitú - zástup počas MD (36 mesiacov)

Informácie o výberovom konaní

  • predpokladaný termín ukončenia výberového konania:  február 2020

  • vybraných uchádzačov budeme kontaktovať telefonicky s pozvaním na prvé kolo pohovorov

Informácie pre uchádzača

V prípade, že Vás ponuka zaujala, ďakujeme za zaslanie Vášho životopisu.  Zároveň si Vám dovolujeme navrhnúť doplnenie informácii, ktoré nie sú obsiahnuté vo Vašom životopise, do dotazníku na adrese: http://www.inform-za.sk/volne-miesta, nakolko sa domnievame, že  nám pomôžu komplexnešie posúdiť Vaše predpoklady,  požiadavky a očakávania. Uchádzačov budeme kontaktovať telefonicky s pozvaním na

1. kolo osobných pohovorov.  Finalisti sa zúčastnia 2. výberového kola.



online dotazník:

Osobný dotazník pre uchádzača o zamestnanie v spoločnosti Inform

Stručná charakteristika spoločnosti

Knižná distribúcia s 20-ročnou celoslovenskou pôsobnosťou a rastúcim podielom na trhu prevádzkujúca velkoobchodný portál: b2b.inform-za.sk   a shop pre koncových zákazníkov: www.daryzivota.sk  

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Velkoobchod

Adresa:                                                                    

Inform lib, s.r.o., Bratislavská 12, 010 01 Žilina

Kontaktná osoba:  Ing. Michaela Knošková

Tel.: 041/500 11 19, O2: 0905 340 230

E-mail: kariera@inform-za.sk